mandag den 19. december 2011

JegKanNæstenIkkeMere

Jeg er tilbage på biblioteket. Men det er altså sværere for mig end nogensinde at tage mig sammen til at lave mit essay. Fik endelig skrevet de første ord for nogle timer siden, men det bliver en sej kamp op ad bakke med det her essay for jeg gider virkelig ikke. Har det lidt som en 5-årig der ikke gider gå mere. Har bare lyst til at sætte mig ned med armene over kors og surmule. Men som 26-årig går det jo ikke rigtig længere, så jeg har indkaldt hjælp fra the big boys; Frank Sinatra & Dean Martin. Sammen skal vi nok få bugt med den økonomiske vækst i Irland under Charles II.

To the rescue of a damsel in distress
I øvrigt er her ved at være helt tomt i Maynooth. Langt de fleste irske studerende er taget hjem til mor og far i løbet af weekenden og i dag og i går har været de helt store afrejsedage for de Erasmus-studerende. Vi kan ikke være mange tilbage. Om to dage er det mig der sidder i flyveren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar