søndag den 18. december 2011

Guilty pleasures

Indimellem alt essayskriveriet har jeg fornøjet mig med lidt forskellige tv-serier. Savner jo virkelig min sofa og mit fjernsyn - et fjernsyn med fjernbetjening, uden antenne der skal tændes og slukkes for og uden flimmer. Ja, har virkelig ikke brugt meget tid foran Kevins fjernsyn men snarere foran computeren. Nogle af serierne er af ældre dato, en er vist ikke kommet til DK endnu og de andre fornøjer I jer vist med lige for tiden.
Alle billeder er fra www.spoilertv.co.uk

Bazinga! J'adore Sheldon. J'adore Big Bang Theory.

Så bliver det ikke bedre. End of story. Muligvis en af verdens bedste tv-serier (næst efter Matador, naturligvis).

Åh, Downton! Har I set 2. sæson? Den er god - og viser en del af den sande side af 1. verdenskrig
Zooey Deschanel - what's not to love. New Girl er en dejlig no-brainer.
Endnu en no-brainer - men Pan Am giver mig lyst til at gå med hofteholder og højt hår OG blive stewardesse.

Tv-shows are (one of) my guilty pleasures. I watch everything from the exceptionally good to the embarrasing bad ones. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar