mandag den 12. december 2011

In der Weihnachtsbäckerei

I fredags var der julehygge hos Olivia og hendes mand, Trevor. Jule havde sørget for opskrifter på tyske julesmåkager og jeg agerede jule-dj. Vi bagte småkager og hyggede - der var heldigvis også ingredienser til at lave en lille portion finskbrød. Mums!


Lørdag skrev jeg mit essay om Nordirland (næsten) helt færdigt, og så spillede jeg kamp med Garda-holdet. Vi tabte desværre 3-1.

Hov, så kender vi hende igen
I weekenden besluttede jeg mig for at slappe lidt af. Min hjerne var helt branket og havde brug for lidt luft, så jeg syntes det var helt fortjent med et par dage, der ikke blev brugt på biblioteket. Jeg fejrede min midlertidige frihed lørdag aften med en sheperds pie, julekalendre og "Singing in the Rain".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar