mandag den 10. oktober 2011

Her bor jeg

Tænkte at det var på tide, at jeg viser jer hvor jeg bor.
Jeg bor i en treværelses lejlighed sammen med en irer der hedder Kevin. Kan ikke huske om har introduceret ham, men kort fortalt er han 32 og laver køkkener. Meget rart at bo sammen med en som ikke har nogen tilknytning til universitetet. Vi deler stue og køkken, men har hver vores værelse og badeværelse.
Lejligheden ligger vildt centralt i forhold til, hvor mange andre bor. Jeg har mellem 10-15 min. gang til universitetet, 5-10 min. gang til indkøb og 5 min. gang hjem når vi har været i byen. Mange af de andre skal gå 25-30 min. for at komme hjem.


Vi bor i stueetagen. Mit værelse er vinduet til højre. 

Den anden side af bygningen, hvor stuen vender ud mod.

Vi har både en elektrisk med kode + alarm på døren til at holde ubudne gæster ude.


Stuen

Køkkenet

Mit værelse

Mit badeværelse


George Bush boede allerede på badeværelset, da jeg flyttede ind. Nu står han sammen med toiletrensen, hvor han hører til.




1 kommentar:

  1. Lige meget hvad du poster herinde, får jeg totalt flashback og ville ønske du skulle være derovre lidt længere. :-) Det ser ud til at du virkelig har scoret ift bolig. Ligner meget det vi boede i, da jeg var der i sin tid. Åh, hvor ville jeg ønske jeg lige kunne transmogriffe mig til Maynooth og drikke en pint med dig på The Roost :-)

    SvarSlet