tirsdag den 18. oktober 2011

Efterår i Irland


I sidste uge rendte jeg rundt uden jakke, kunne sidde i solen og læse og savnede mine solbriller. Men nu går jeg ikke ud uden halstørklæde, hue og vanter. Ifølge vejrudsigten er det 12grader om dagen og 4 grader om natten. Men jeg skal ikke klage, så vidt jeg er orienteret har I allerede haft nattefrost?

Jeg beklager at jeg får opdateret så ofte herinde mere. Men lidt er vel bedre end ingenting!? :-) I morgen kommer der nyt om min weekend som jeg tilbragte i Galway. Håber I har det godt derhjemme.

Og nå ja, selvom jeg jo lidt lever i en osteklokke herovre betyder det jo ikke, at jeg er fuldstændig uopnåelig for livet der venter mig hjemme. Forleden loggede jeg på min RUC-mail (hvilket jeg gør hver dag), men den dag blev jeg bedt om at tilmelde mig mit fag for næste semester. Og gisp! Boksen jeg krydsede af i hed "Historie/speciale". SPECIALE!!?! Jeg er lige jo lige begyndt på universitetet! Sådan føles det i hvert fald nogle gange. Forstår ikke helt hvor de sidste 5,5 år er forsvundet hen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar