onsdag den 16. november 2011

Stilhed og travlhed

Der er altså lidt stille her hos Enken for tiden. Ved ikke rigtig hvorfor - eller jo, det er fordi dagene lidt går med det samme; undervisning, læsning og forsøg på at strukturere resten af min tid her. Har stadig fem essays der skal skrives og et par eksamener der skal overstås. Det skal nok gå det hele - jeg er bare typen der foretrækker ikke at have travlt og være for presset. Nogle vil måske kalde det doven...
Men lidt sjov har jeg da; har fået karakterer for mine to første essays. 65% for hver af dem. Og hvad betyder 65%? Her giver de karakterer i procent. Man skal have over 40% for at bestå, og rygterne siger at ingen får over 80%, og kun meget få får 80%. Så jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med mine 65%... Især når jeg tænker over kvaliteten af de essays jeg har afleveret ahem...

På lørdag er der julefest med politivolleyklubben, som min træner kombinerer med at holde sin 30-års fødselsdag. Det skal nok blive skægt. Derudover ser jeg frem til næste weekend, hvor jeg skal til Belfast igen. Glæder mig.

Mums! Bagte kanelsnegle da jeg skulle besøge Sue.
Vi ses snart igen Belfast

Not much have been going on lately - well, apart from attending lectures, studying and trying to structure the rest of my time here. Oh, and I got marks back on my two first essays. You need at least 40% to pass - I got 65% on both. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar