fredag den 18. november 2011

God weekend

Det er fredag eftermiddag. Her er kl. 17.15, og jeg sidder på biblioteket og forbereder mit oplæg om mit essay om kinesisk indflydelse i Japan i det 7. og 8. århundrede. Hvad er der galt med det her billede!?
Nå, men i går var jeg først ude at spille kamp med politiholdet. Vi vandt 3-1 over Tallaght Rockets (mega sejt navn), som er et af de bedste hold i vores pulje. Bagefter tog jeg på the Roost, fik et par øl og dansede til klassikere fra min ungdom (altså min første ungdom - da jeg var teenager. Er jo stadig kun et føl aldersmæssigt... ;-) ) Og her, til at at fejre weekenden, får I lige et par af de klassikere som bliver spillet hver evig eneste torsdag på the Roost mellem 00.30-2.15:



Og min yndlings (sjovt at den er så populær her i Irland. Ingen af de andre udvekslingsstuderende kender den. Så det er kun mig og irerne der hopper rundt og synger med)


It's Friday afternoon, and I'm sitting studying in the library. What is wrong with this picture?? Anyway, yesterday; 3-1 victory over Tallaght Rockets (awesome name!) and fun times at the Roost. Above are a few of my favorite songs that the DJ ALWAYS plays on Thursdays between 00.30-2.15. TGIF!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar